Jeg brænder for arbejdet med mennesker, deres læring og udvikling. Siden 1999 har læring og pædagogik været en stor interesse og fast fokus for min karriere i gymnasieverdenen. Hvordan lærer man? Hvordan tilpasser man sine undervisningsmetoder til det specifikke stof, elevtyperne, variationen og differentieringen?
Siden 2011 har jeg via egen virksomhed holdt kurser på flere gymnasier landet rundt om anvendelsen af IT i undervisningen, interaktive tavler, Cooperative Learning, og m.m. Jeg er derved blevet en erfaren formidler af pædagogiske metoder og redskaber.
Min erfaring som pædagogisk leder har desuden udrustet mig evner indenfor skoleorganisering, pædagogisk ledelse, forandringsledelse, personalehåndtering, planlægning og udførelse af pædagogiske opgaver, implementeringen af reformen samt samarbejdsplatforme for data og videndeling, m.m.
I 2018 blev jeg certificeret coach, og jeg var mentor for elever med særlige behov fra 2015 til 2020 på et gymnasium i København. Opgaven som mentor gav mig indblik i de udfordringer som mange elever oplever, så jeg står nu med en bred erfaring i håndtering af unge med stress, angst, depression, og andre diagnoser som autisme, Asperger, spiseforstyrrelser, m.m. Resultatet af mit arbejde med de unge mennesker gjorde det muligt for dem at få en bedre trivsel, gennemføre deres gymnasialuddannelse og undgå at droppe ud.