Har jeres skole måtte finde hurtige løsninger pga. reformen? Har I også “asfalteret, mens I kørte”? Er I udtrukket til tilsyn?
Står jeres organisation med et væld af nye procedurer og erfaringer, som er bleve mere eller mindre evalueret og justeret?
Nu har den første årgang været igennem tre år under reformen, og det er tid til at se fremad og AGERE fremfor at REAGERE. Nu skal der planlægges fremfor at brandlukkes.
Jeg tilbyder et konsulentforløb, hvor jeg kommer med overblik, ser på skolens ressourcer og behov, og hjælper ledelsesgruppen med at udarbejde en plan, som I kan hjælpes med at eksekvere.
Et konsulentforløb ser typisk således ud
– introduktionsmøde (90-120 min): målene udstikkes
– planlægningsmøde (90-120): præsentation af plan
– evt. opsætning af platforme i O365, e.l. til kommunikation
– “Inputmøde hvor lærerne inddrages i processen
– implementeringsmøde (ca. 120 min.)
– et eller flere opfølgningsmøder